Organizator



 

Główny patron medialny




3. KONWENCJA
POLSKICH DEALERÓW SAMOCHODÓW

WARSZAWA, 17-18 listopada 2008
CENTRUM WYSTAWIENNICZO KONFERENCYJNE AIRPORT GROMADA
Warszawa, ul. 17 Stycznia 32

PRZYGOTOWAĆ SIĘ NA ZMIANY PRAWA
WYKORZYSTAĆ WZROST RYNKU
STRATEGIE DLA MAŁYCH I DUŻYCH DEALERÓW

W dniach 17-18 listopada 2008 roku w Centrum Konferencyjnym Airport Gromada w Warszawie odbędzie się już po raz trzeci Konwencja Polskich Dealerów Samochodów organizowana przez Polską Izbę Motoryzacji.

Rynek dystrybucji pojazdów samochodowych i ich obsługi ulega w ostatnich latach nieustannym zmianom. Na naszych oczach zmieniają się schematy prawa, powstają nieznane do tej pory modele biznesowe i zachodzą zjawiska, które kształtują zupełnie nowy obraz tego fragmentu gospodarki. Także ten rok będzie niezwykle ważny dla całej branży. Dowiemy się bowiem w jaki sposób w roku 2010 zmieni się europejskie prawo kształtujące rynek dystrybucji aut, czy zwiększy dealerskie swobody czy też je ograniczy? I czy będzie miało wpływ na długo oczekiwane, dynamiczne trendy wzrostu polskiego rynku sprzedaży samochodów.

Dlatego tytuł przewodni tegorocznej Konwencji brzmi "PRZYGOTOWAĆ SIĘ NA ZMIANY PRAWA - WYKORZYSTAĆ WZROST RYNKU" 3. Konwencja Dealerów będzie poświęcona prezentacji i dyskusji na temat rozwoju rynku dealerskiego w Polsce, tworzeniu nowych modeli biznesowych i prawidłowym zarządzaniu centrami zysku firm dealerskich. Spróbujemy także odpowiedzieć na pytanie czy najbliższe miesiące to ten czas kiedy na polskim rynku pojawia się już oficjalnie samochody z Indii i Chin. Naszymi gości będą analitycy rynku dealerskiego, szefowie polskich koncernów oraz najwięksi polscy dealerzy. Mamy także nadzieję, że zaszczycą nas swoją obecnością goście z innych europejskich rynków dealerskich - tak abyśmy mogli porównać się z ich działaniami i najlepszymi praktykami rynkowymi.

W trakcie trwania Konwencji będą odbywały się sesje warsztatowe, podzielone na kilka nurtów tematycznych, przeznaczone dla osób odpowiedzialnych za poszczególne obszary dealerskiego przedsiębiorstwa: zarządzanie, marketing, sprzedaż itp.

Imprezą towarzyszącą Konwencji, będzie jak co roku wystawa "Wokół rynku dealerskiego i serwisowego" obejmująca powierzchnię 1000 m2. Wystawa jest miejscem przeznaczonym na prezentację oferty wszystkich firm dostarczających usługi i towary dla branży sprzedaży samochodów oraz usług serwisowych.

Podczas wieczornej Gali Konwencji odbędzie się wręczenie Nagrody Menedżera Rynku Dealerskiego 2007. Poznamy nominowanych w Konkursie i dowiemy się kto odbierze statuetkę i zaszczytny tytuł. W ubiegłym roku tytuł ten otrzymali właściciele dealerstwa VW i Audi Rowiński - Wajdemajer w Warszawie- Panowie Bogusław Rowiński i Tadeusz Wajdemajer

Zostaną także wręczone nagrody w konkursie na najlepszy architektonicznie budynek stacji dealerskiej AUTO SERWIS 20065. Laureatem ubiegłorocznej edycji był obiekt zbudowany w Warszawie przez dealera Toyoty - Carolina Car Company.

W czasie Gali zostanie także ogłoszona, po raz drugi w historii, lista 50 największych na polskim rynku dealerów i grup dealerskich "TOP 50", przygotowana przez Polską Izbę Motoryzacji Consulting i IBRM Samar. Dowiemy się w ciągu roku zmieniła się sytuacja wśród największych polskich dealerów i jakie wzrosty sprzedaży zanotowali w roku 2008.

Po raz drugi także zostaną ogłoszone wyniki badania Satysfakcji Polskich Dealerów Samochodowych 2008. Będzie można stwierdzić czy ocena producentów i importerów zmieniła się znacznie w ciągu upływającego roku i czy wprowadzone przez niektórych importerów programy naprawcze przyniosły jakieś poważne efekty.

Głównym Sponsorem 3. Konwencji Polskich Dealerów Samochodów tak jak i w roku poprzednim jest Santander Consumer Bank.

W tegorocznej imprezie udział weźmie ok. 500 osób i kilkudziesięciu wystawców reprezentujących wszystkie sektory rynku dystrybucji samochodów w Polsce.

 




Sponsor Generalny

Warsztat Samochodowy Diagnostic Car
 


Sponsor

Przedsiębiorstwo Remontowe Maszyn i Armatury „Masz-ZAP” Sp. z o.o.
 
Brokerzy Ubezpieczeniowi Adler Brokers
 
 


Sponsor Gali

Agregaty grzewcze do samochodów Eberspaecher
 
 


Patroni Medialni

Power Car Service - instalacje gazowe w Lublinie
 
Wypożyczalnia Samochodów Q24 z Katowic
 
Firma logistyczna Raben
 


Główny patron internetowy

Clipshop.pl - produkcja filmowa
 
© 2006-2008 PIM Consulting Sp. z o.o.