Organizator



 

Główny patron medialny




 

 

 

 

 

Prelegenci


Prof. Jurgen Creutzig

Prezydent
Europejskie Stowarzyszenie Dealerów CECRA


Leszek Płonka

Prezes Zarządu
Kulczyk Tradex


Wojciech Halarewicz

Dyrektor Generalny
Mazda Motor Poland


Marek Pol

Prezes Zarządu
Pol-Mot Auto


Adam Pietkiewicz

Prezes Zarządu
Polska Grupa Dealerów


Bogusław Kowalski

Prezes Zarządu
Mercedes-Benz Warszawa


Agata Raniecka

Prezes Zarządu
DIXI CAR


Wojciech Drzewiecki

Prezes Zarządu
IBRM Samar


Marek Konieczny

Prezes Zarządu
Polska Izba Motoryzacji
Consulting

3. KONWENCJA
POLSKICH DEALERÓW SAMOCHODÓW

WARSZAWA, 17-18 listopada 2008
CENTRUM WYSTAWIENNICZO KONFERENCYJNE AIRPORT GROMADA
Warszawa, ul. 17 Stycznia 32

PRZYGOTOWAĆ SIĘ NA ZMIANY PRAWA
WYKORZYSTAĆ WZROST RYNKU
STRATEGIE DLA MAŁYCH I DUŻYCH DEALERÓW

Polska Izba Motoryzacji od 7 już lat organizuje corocznie Międzynarodowe Forum Motoryzacji (od 2006 roku przemianowane na Konwencję Polskich Dealerów Samochodów), które stało się tradycyjnym miejscem wymiany poglądów i opisywania zachodzących trendów na polskim i europejskim rynku dystrybucji samochodów. W ubiegłorocznej Konwencji wzięło udział około 500 przedstawicieli rynku motoryzacyjnego.

Tytuł przewodni tegorocznej Konwencji brzmi "PRZYGOTOWAĆ SIĘ NA ZMIANY PRAWA - WYKORZYSTAĆ WZROST RYNKU". będzie poświęcona prezentacji i dyskusji na temat rozwoju rynku dealerskiego w Polsce, tworzeniu nowych modeli biznesowych i prawidłowym zarządzaniu centrami zysku firm dealerskich. Spróbujemy także odpowiedzieć na pytanie czy najbliższe miesiące to ten czas kiedy na polskim rynku pojawia się już oficjalnie samochody z Indii i Chin. Naszymi gości będą analitycy rynku dealerskiego, szefowie polskich koncernów oraz najwięksi polscy dealerzy. Mamy także nadzieję, że zaszczycą nas swoją obecnością goście z innych europejskich rynków dealerskich - tak abyśmy mogli porównać się z ich działaniami i najlepszymi praktykami rynkowymi.

PROGRAM FORUM

DZIEŃ 1      /17 listopada/

8.30 - 9:30 Rejestracja
 
9.30 - 11.00 Sesja plenarna: O KROK OD NOWEGO PRAWA? Raport Komisji UE w sprawie nowego GVO
9.30 - 9.40 Uroczyste otwarcie Konwencji.
9.40 - 10.30 Czy będzie nowe GVO? Raport ewaluacyjny KE. O krok od nowego prawa - Marek Konieczny. Prezes Zarządu, PIM - Consulting
10.30 - 11.00 Przyszłość europejskiego rynku dystrybucji samochodów. Czy dealerzy obronią swoją pozycję? - Prof. Jurgen Creutzig, Prezydent Europejskiego Stowarzyszenia Dealerów CECRA
 
12.30 - 14.00 Sesje warszatatowe
  Sesja 1: Dobre praktyki - dealerzy dealerom Sesja 2: Dobre praktyki - dealerzy dealerom Sesja 3: Sesja specjalna
12.30 - 13.15 Zarządzanie stacją dealerską - moje najlepsze praktyki. Bogusław Kowalski, Prezes Zarządu, Mercedes Benz Warszawa Jak przekazać biznes następcom? Jak przygotować ich do tego? - Agata Raniecka, Prezes Zarządu, Dixi - Car Lean Manufacturing dla dealerów - nowe sposoby usprawnienia organizacji pracy stacji dealerskiej
13.15 - 14.00 Specyfika funkcjonowania i budowania pozycji dealera na rynku regionalnym - Tadeusz Dudojć, Prezes Zarządu, Euro Centrum Tadeusz Właściciele poszukują zarządcy -struktura: właściciel - menedżer w firmie dealerskiej - Szymon Kaczmarek, Prezes Zarządu, Grupa Krotoski - Cichy, Łukasz Groszewski, Prezes Zarządu, Auto Lama  
 
15.00 - 16.30 Sesja plenarna: NOWE MODELE BIZNESOWE
15.00 - 15.30 ... + Mazda - nowy model wielomarkowości w Polsce - Wojciech Halarewicz, Dyrektor Generalny, Mazda Motor Poland
15.30 - 16.00 Rynek równoległy. Modele dla dealerów autoryzowanych - Natalia Olińska, Carvel Sp. z o.o.
16.00 - 16.30 Budujemy grupę dealerską - doświadczenia Pol-Mot Auto - Marek Pol, Prezes Zarządu, Pol-Mot Auto
 
20.30 Gala : wręczenie nagrody "Menedżer rynku dealerskiego 2008" i ogłoszenie listy TOP 50 polskich stacji dealerskich

 

DZIEŃ 2      /18 listopada/

9.30 - 13.00 Sesja plenarna: WYKORZYSTAĆ WZROST RYNKU
9.30 - 10.00 Ile czeka nas lat tłustych? Prognozy dla polskiego rynku sprzedaży 2008 - 2013 - Wojciech Drzewiecki, IBRM Samar
10.00 - 10.30 Na jaki rynek przygotowane są polskie sieci dealerskie? Na jaki wzrost rynku liczą producenci aut? - Leszek Płonka, Prezes Zarządu, Kulczyk Tradex
10.30 - 11.00Przerwa
11.00 - 12.00 Budujemy dealerski dział F&I (Finance&Insurance) - Paul Kearsley, The Warranty Group Europe UK
12.00 - 12.30 Rola banków w budowie dealerskiego F&I - Marek Dwornik, Santander Consumer Bank
12.30 - 13.00 Jak powstał nasz dział F&I i jak planujemy go rozwijać - Adam Pietkiewicz, Prezes Zarządu, Polska Grupa Dealerów
 
14.00 - 15.30 Sesje warsztatowe
  Sesja 4: Strategie dla dużych i małych dealerów Sesja 5: Strategie dla dużych i małych dealerów Sesja 6: Sesja specjalna
14.00 - 14.45 Budowanie marki dealerskiej. Spójny marketing - reklama, marketing, public relations - Jarosław Czerniecki, MTM Mobil Ile naprawdę warta jest twoja stacja dealerska? Finansowanie wzrostu firm dealerskich - new connect, giełda , fundusze inwestycyjne - Michał Wrzesiński, Navigator sp. z o.o. Czy to już czas? Szanse dystrybucji samochodów z Indii i Chin w Polsce - Janusz Mazurewicz, Dyrektor Sprzedaży, Marubeni Motors Poland
14.45 - 15.30 Strategie internetowego marketingu dealerskiego i badanie ich skuteczności - Jacek Klukowski, Dyrektor Marketingu, Polska Grupa Dealerów, Robert Halacz, Gemius Jak utrzymać klienta w serwisie po upływie gwarancji? - Maciej Luboiński, The Warranty Group, Robert Malicki, Inter Cars S.A.
 
16.00 - 17.15 Sesja plenarna: BADANIE SATYSFAKCJI DEALERÓW 2008
16.00 - 17.00 Raport z badania satysfakcji dealerów samochodowych 2008 - PIM - Consulting
Dyskusja
- przedstawiciele Rady Dealerów PIM i Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego,
 
17.00 - 17.15 Uroczyste zakończenie Konwencji


* W trakcie przygotowań do Konwencji tematy wystąpień i osoby prelegentów mogą ulec nieznacznym zmianom

 



Sponsor Generalny

Warsztat Samochodowy Diagnostic Car
 


Brokerzy Ubezpieczeniowi Adler Brokers
 
 


Sponsor Gali

Agregaty grzewcze do samochodów Eberspaecher
 
 


Patroni Medialni

Wypożyczalnia Samochodów Q24 z Katowic
 
Firma logistyczna Raben
 


Główny patron internetowy

Clipshop.pl - produkcja filmowa
 
© 2006-2008 PIM Consulting Sp. z o.o.